ArChErY
ArChErY

ميلاد وزيري در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره شرايط تمريني‌اش گفت: با توجه به اين‌كه مسابقه‌ نزديكي را در پيش رو نداريم بيشتر تمرينات ما تمرينات بدنسازي است و در مجموع تمريناتم از اوايل صبح تا 10 شب به صورت فشرده انجام مي شود چون تيراندازي با كمان رشته اي است كه نياز به تمرين مداوم دارد.

وي ادامه داد: براساس برنامه ريزي صورت گرفته قرار است اواخر سال جاري اگر فدراسيون تيراندازي با كمان مشكلي مالي نداشته باشد به اردوي كره جنوبي اعزام شويم تا تمريناتمان را ادامه دهيم كه اين اردو مي‌تواند آمادگي ما را بالا ببرد.

ملي پوش المپيكي تيراندازي با كمان به مسابقات تايلند اشاره كرد و گفت: اين مسابقات 26 بهمن برگزار خواهد شد و براي حضور در اين رقابت ها اسامي ملي پوشان را گرفته‌اند اما فكر مي‌كنم اعزام به اين مسابقات بستگي به بودجه فدراسيون دارد.

وزيري با بيان اين‌كه در سال آينده سه مسابقه پيش رو داريم، افزود: اين مسابقات در آنتاليا، چين و آمريكا هر سال به صورت دوره‌اي برگزار مي‌شود كه آمريكا آخرين مسابقه‌اي است كه در آن سهميه المپيك لندن هم توزيع خواهد شد.

وي افزود: ايران در بخش ريكرو تيمي مردان شانس گرفتن سهميه را دارد و تلاش مي‌كنيم بتوانيم در اين بخش به المپيك لندن راه يابيم. همچنين بانوان هم در بخش انفرادي و تيمي براي كسب سهميه رقابت خواهند كرد.

وزيري در پاسخ به اين كه فدراسيون برنامه خاصي براي تمرينات وي در نظر گرفته است، به ايسنا گفت: ‌مربيان تيم ملي براساس شرايط فدارسيون برنامه ريزي كرده‌اند، اين درشرايطي است كه كشورهايي همچون مالزي هم اكنون در كره اردو دارند و حتي پس از اعزام به مسابقات به جاي آن كه به كشور خود بازگردند مجددا به كره مي روند اما بايد شرايط فدراسيون را هم در نظر گرفت و با توجه به كمبودهايي كه وجود دارد اين برنامه ريزي انجام شده هم كافي است.

وزيري با بيان اين ‌كه انسجام خوبي در تيم ملي تيراندازي با كمان وجود دارد، افزود: رقيب تمريني خاصي ندارم و هيچ كس به اندازه ملي پوشان نمي تواند برايم رقيب تمريني باشد، البته اردوهايي كه در كره جنوبي خواهيم داشت از اين لحاظ بسيار خوب است، هر چند نمي‌توان با ملي‌پوشان تيراندازي با كمان كره تمرين كنيم و با كمانداران يك باشگاه تمرين خواهيم كرد كه سطح كيفي اين ورزشكاران هم بالاست.

وي درباره احتمال حضورش در المپيك هم گفت: من تاكنون تجربه حضور در رقابت‌هاي المپيك را نداشته‌ام و فكر مي كنم المپيك شرايطش با ساير مسابقات متفاوت است، چون بهترين ورزشكاران دنيا در آن حضور خواهند داشت، در نتيجه شرايط بسيار سختي براي تيراندازان خواهد بود. از الان نمي‌توانم پيش بيني كنم كه چه چيزي دراين رقابت‌ها پيش خواهد آمد.

وزيري تاكيد كرد: حداقل نتيجه‌اي كه در المپيك خواهيم گرفت آن است كه به ساير كشورها ثابت كنيم كه كمانداران ايران زنگ تفريحي براي آن‌ها نيستند.

اين ملي‌پوش در پاسخ به اين‌ سوال كه چه خواسته‌اي از فدراسيون و وزارت ورزش دارد تا شرايط ايده‌آل براي حضورش در المپيك ايجاد شود، گفت: فكر مي كنم يك كارشناس از فدراسيون‌ها بايد مشكلات فردي هر ورزشكاري را پيدا كند چون به نظر من تمام مشكلات مالي نيست و برخي از مواقع مسائل ذهني هم وجود دارد كه حتي مي تواند در عملكرد يك ورزشكار تاثيرگذار باشند. به خصوص در تيراندازي با كمان كه نياز به تمركز زيادي دارد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

ارسال در تاريخ یک شنبه 2 بهمن 1390برچسب:, توسط محمد